Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

piątek, 20 stycznia 2012

Humus


Humus pierwszy raz zrobiłam, gdy zobaczyłam w tv program "Po prostu gotuj" z Pascalem jakie to proste. Od tego czasu, humus jest na naszym stole prawie na każdej imprezie. Podam proporcje, które wtedy zapisałam, ale po tylu latach wszystko robię na oko i czasem humus jest bardziej cytrynowy, czasem bardziej czosnkowy.

HUMUS
250g cieciorki w zalewie z puszki (czasem moczę suchą a potem gotuję)
sok z 2 cytryn (zawsze daję z jednej)
4 ząbki czosnku (daję mniej)
1 szklanka oliwy z oliwek (prawie zawsze daję olej)
sól, pieprz
------
Wszystkie składniki zmiksować w blenderze, ja zawsze odcedzam cieciorkę z zalewy.
Może to nie jest prawdziwy humus, ale taki robię i taki lubimy.
PYCHA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz