Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

sobota, 25 czerwca 2011

Kurczak z imbirem i rzodkiewkami

Szukając pomysłu ma obiad trafiłam w necie na przepis w którym użyto gotowanych rzodkiewek i imbiru. Nie miałam czasu na spisanie proporcji więc trochę pokombinowałam i wyszło szybkie obiadowe danie. Już kiedyś jadłam gotowane rzodkiewki, ale chyba nie umiem się do tego przekonać, teraz zaciekawiło mnie połączenie z imbirem, spróbowałam. Kiedyś często robiłam kurczaka w sosie śmietankowym jednak trochę nam się już znudził, ale muszę przyznać, że imbir nadaje śmietanie lekkości, więc może warto go używać? Nie wiem czy wejdzie to danie do naszego jadłospisu, dwóm osobom smakowało dwóm nie.

KURCZAK Z IMBIREM I RZODKIEWKAMI
pęczek rzodkiewki
1/2 kg filetów z kurczaka
kartonik śmietany 18% (w kartoniku śmietana jest słodka)
2cm świeżego korzenia imbiru
1 duży ząbek czosnku
sól, pieprz, papryka
------
Ugotować rzodkiewkę. Filety pokroić, wrzucić na gorący olej kurczaka, zgnieciony czosnek, przyprawy, starty imbir. Podsmażyć, wlać śmietanę i rzodkiewkę, zredukować sos do zadowalającej gęstości i na koniec posypać koperkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz