Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

środa, 22 czerwca 2011

Miód z nutą mięty

Na jednym z jarmarków próbowałam miód z miętą, z czosnkiem, imbirem. Postanowiłam zrobić podobny w domu. Do miodu dałam kilka listków świeżej mięty, na początku mięta nie była zbyt wyczuwalna, ale z dnia na dzień miód staje się bardziej miętowy. Jak widać zrobiłam malutki słoiczek, jak się przyjmie będą większe :)

MIÓD Z NUTĄ MIĘTY
słoiczek miodu - najlepiej z pasieki a nie marketu
kilka drobno pokrojonych listków mięty
-------
wymieszać i poczekać kilka dnia, aby nabrał aromatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz