Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

niedziela, 26 czerwca 2011

Mięta w lecie

Zasadziłam na balkonie miętę i bazylię, trochę żałuję, że zbyt późno o tym pomyślałam i zabrakło w sklepie rozmarynu, melisy, ale na przyszły rok pewnie będę mieć więcej ziół. Myślałam, że częściej będę korzystać z bazylii a tymczasem pierwszeństwo ma mięta. Jest wspaniała do orzeźwiającego napoju.

LETNI NAPÓJ Z MIĘTĄ
kilka listków świeżej mięty
plaster cytryny
woda mineralna
------
Do szklanki wody wrzucam pogniecione listki mięty (wydobywa się wspaniały aromat), gruby plaster cytryny, który wygniatam, napój odstawiam na kilkanaście minut. Można też dodać kostki lodu i jakiś owoc dla koloru. Co ładnie wygląda lepiej smakuję :)
Polecam na upały.

1 komentarz:

  1. Idealna jest też w herbacie :) Znalazłem świetne przepisy tutaj http://klub.dilmah.pl/herbaty/mrozone/ własnie jesden jest też z miętą i herbata :) no po prostu szał :)

    OdpowiedzUsuń