Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

czwartek, 8 września 2011

Ziemniaki w folii

Jeszcze wspomnienie z wakacji - podczas naszego pobytu nad jeziorem dość często grillowaliśmy mięso, kiełbasę i tak pewnego dnia postanowiłam jako dodatek zrobić ziemniaki w folii. Przy dodaniu większej ilości boczku do ziemniaków danie to mogłoby być samodzielną potrawą. Zrobiłam dwie próby jedne ziemniaki położyłam na grilla a drugie na suchej patelni - w smaku nie ma różnicy. I tak znowu mogę zrobić danie, które nie wymaga stania przy garach :)

ZIEMNIAKI W FOLII
4 duże ziemniaki
20 dkg boczku wędzonego
2 cebule
przyprawy (ja dałam oregano, paprykę, sól, pieprz)
oliwa ew. olej
------
Obrane ziemniaki pokroić w plastry, boczek w paski, cebulę w półtalarki. Dodać przyprawy i wymieszać. Podzielić ziemniaki na porcje i każdą położyć na kawałku folii, polać oliwą i zawinąć.
Piec na grillu lub na suchej patelni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz