Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

czwartek, 8 września 2011

Sałatka caprese

A teraz trochę wspomnień, byliśmy na tygodniowym wypoczynku nad jeziorem, tutaj psia relacja i zdjęcia z naszego miejsca pobytu. Najmilej wspominam poranne śniadania, gdy cały ośrodek jeszcze spał a ja w ciszy patrzyłam na drzewa i zajadałam się wspaniałym posiłkiem. Najlepszą naszą decyzją, jeśli chodzi o jedzenie, było zabranie oliwy i tak wszystkim znana sałatka caprese stała się dla mnie najwspanialszym rozpoczęciem dnia.

SAŁATKA CAPRESE
pomidory
ser mozzarella
oliwa
bazylia
-------
Pomidory i ser pokroić w plastry, poukładać na talerzu naprzemiennie, posypać bazylią i polać oliwą. Nie żałować oliwy :)
Można dać świeże listki bazylii - uczta dla duszy i ciała :)
POLECAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz