Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 21 sierpnia 2012

Męskie jadło


Nazwałam tę potrawę "Męskie Jadło" bo jest bardzo sycąca a prawie każdy facet lubi zjeść konkretne danie. Osobiście tylko je skosztowałam przy gotowaniu, natomiast mój syn odszedł od stołu najedzony i zadowolony. Pewnie jeszcze kiedyś je powtórzę.
Inspiracją do zrobienia tej potrawy był przepis zamieszczony w dzisiejszym dodatku Palce Lizać, składniki i wykonanie to już moja wena twórcza.

MĘSKIE JADŁO
malutki kawałek wędzonego boczku (do 5dkg)
1 mała kiełbasa śląska
4 frankfurterki
5 dużych ziemniaków
2 cebule
1 mała czerwona papryka
1 papryczka chilli
1 duża łyżka słodkiej papryki w proszku
sól, pieprz
łyżka masła + mąka na zasmażkę
woda
------
Na pokrojonym w kostkę boczku i odrobinie oleju podsmażam pokrojoną w kostkę cebulę.
Dodaję pokrojoną w plastry kiełbasę i chwilę smażę.
Następnie dodaję, pokrojoną paprykę słodką i chilli, po 3-5minutach dodaję pokrojone ziemniaki,paprykę w proszku i chwilę smażę.
Zalewam gorącą wodą, która ma tylko przykryć ziemniaki i dodaję pokrojone frankfurterki.
Gdy ziemniaki się ugotują, robię zasmażkę z masła i mąki i zagęszczam nią potrawę.
Zagotowuję i podaje na stół.
SMACZNEGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz