Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

niedziela, 14 sierpnia 2011

Placek owocowy

Bardzo szybki przepis na placek z owocami, można dać rabarbar, śliwki, agrest lub inne kwaśne owoce. Staram się dawać dużo owoców bo ciasto jest dość suche. Placek ten robię, gdy nie chce mi się siedzieć długo w kuchni a mam ochotę na coś słodkiego. Przepis dostałam od mojej teściowej :)

PLACEK OWOCOWY
5 jajek
1 szkl. cukru
1 cukier wanilinowy
2 szkl. mąki
1 kostka margaryny
3/4 łyżki proszku do pieczenia
owoce
------
Całe jajka miksuję z cukrami, powoli dosypuję mąkę wraz z proszkiem do pieczenia. Na koniec wlewam ostudzoną stopioną margarynę. Kiedy dodaję mąkę a potem margarynę mieszam ciasto ostrożnie za pomocą łopatki lub drewnianej łyżki.
Ciasto wylewam na blachę, rozrzucam owoce i posypują cukrem.
Po upieczeniu posypuję cukrem pudrem.
Smacznego



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz