Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 27 października 2015

Jak ugotować kaszę jaglaną???

Wszyscy zachwycają się walorami kaszy jaglanej, kupiłam, ugotowałam i nie mogłam zrozumieć tych zachwytów. Kasza wyszła okropna.
Moje zdanie o kaszy jaglanej zmieniło się gdy trafiłam na bloga Iwony Zasuwa
Teraz potrawy z kaszy jaglanej bardzo mi smakują a najważniejsze to dobrze ugotować kaszę, potem można jeść kaszę na słodko i słono :)

JAK  DOBRZE UGOTOWAĆ KASZĘ JAGLANĄ
1/2 szklanki kaszy jaglanej podprażyć ciągle mieszając do momentu, gdy kasza zacznie ładnie pachnieć. Przelać wrzątkiem a następnie wypłukać pod zimną wodą. Odcedzoną kaszę zalać 1 szklanką wrzątku i gotować pod przykryciem na minimalnym ogniu. Do momentu, aż kasza wchłonie wodę, u mnie przeważnie jest to 10min. zostawiam jeszcze pod przykryciem na chwilę.

Jak ugotuję za dużo kaszy zostawiam ją w lodówce, można ją tak przechowywać kilka dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz