Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 27 października 2015

Rafaello z kaszy jaglanej


Uwielbiam słodkie jedzenie, niestety po przeczytaniu składników ciastek/batoników na opakowaniu odkładam je na półkę, ale czasem przegrywam i zajadam się nimi.
Ciągle szukam przepisów na "zdrowe słodkie" i znalazłam Rafaello z kaszy jaglanej. Bardzo mi smakuje, nie dałam aromatu migdałowego (nie miałam) i jak dla mnie mogłabym dać ciut więcej miodu. 
Przepis z bloga Kaszomania

RAFAELLO Z KASZY JAGLANEJ

1/2 szkl kaszy jaglanej
1 szklanka mleka
2,5 łyżki miodu
100 g wiórków kokosowych + 20g do obtoczenia
1 łyżka masła
aromat migdałowy opcjonalnie
----------------

Kaszę podprażam i przelewam wrzątkiem, przepłukuję pod zimną wodą.
Do gorącego mleka wsypuję kaszę i gotuję aż wchłonie mleko i będzie ugotowana.
W międzyczasie podprażam na suchej patelni wiórki, aż będą pomarańczowe.
Gdy kasza będzie gotowa  wsypujemy wiórki, mieszamy. Dodajemy masło i miód. Z jeszcze ciepłej kaszy robimy kulki i obtaczamy w pozostałych wiórkach.
Gotowe chłodzimy w lodówce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz