Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 27 października 2015

Lody chałwowe z bananów


Uwielbiam lody, nawet marzy mi się maszynka, ale ciągle boję się, że przesadzę z ilością kalorii, które pochłonę.
W końcu trafiłam na przepis, który całkowicie mnie satysfakcjonuje.
Przepis ze strony Jadłonomia
Zrobiłam lody chałwowe, ale moimi faworytami są lody truskawkowe (niestety zanim zrobiłam zdjęcie, zjadłam je)

LODY CHAŁWOWE Z BANANÓW
1 banan
2 łyżki pasty tahini
1/4 łyżeczki cynamonu
1/8 łyżeczki kardamonu
szczypta soli
jeżeli banan jest mało słodki, można dodać ciut miodu
-----------------------

Banana kroimy w plastry i rozłożone na płasko mrozimy minimum 3godz.
Kiedy banany są zmrożone, dajemy wszystkie składniki i blendujemy
I lody gotowe :)

LODY TRUSKAWKOWE
składniki to lekko rozmrożone truskawki, 2 banany i 2,5 łyżki miodu - blendujemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz