Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 24 listopada 2015

Zapiekane roladki z cukinii




Często widziałam przepisy, gdzie cukinię plastrowało się obieraczką do warzyw, musiałam więc to wypróbować
Trochę zajęło mi to czasu, ale danie wyszło ciekawe i może kiedyś je powtórzę :)
To krojenie a potem zawijanie, jest najdłuższym procesem.
Przepis znalazłam na blogu facet i kuchnia, trochę go zmodyfikowałam, bo nie miałam wszystkich składników

ROLADKI Z CUKINII
2 duże cukinie
ok. 1 szkl. ugotowanej kaszy jaglanej
4 suszone pomidory w oleju
ok. 1/3 paczki mrożonego szpinaku
1 ząbek czosnku
ok. garści słonecznika
trochę startego żółtego sera
sól, pieprz i oliwa
------

Cukinię pokroić we wstążki obieraczką do warzyw.
Szpinak podsmażyć, odparować i doprawić czosnkiem, solą.
Kaszę jaglaną (pół szklanki ugotowanej w ten sposób tu) i pomidory, zmiksować a na koniec dodać szpinak. W razie potrzeby doprawić solą, pieprzem.
Naczynie do zapiekania wysmarować oliwą, wstążki cukinii cienko smarować nadzieniem, zwijać i układać w naczyniu.
Posypać serem i słonecznikiem.
Piec ok. 20 min w temp. 200st.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz