Nie lubię codziennego gotowania, ale uwielbiam wypróbowywać nowe przepisy, niektóre robię raz a inne wchodzą do naszego jadłospisu na stałe. Ten blog ma mi pomóc w przypomnieniu tych jednorazowych potraw :)
Zapraszam wszystkich do skorzystania z przepisów a za pozostawiony komentarz serdecznie dziękuję.

wtorek, 27 października 2015

Kasza jaglana po meksykańsku z wołowiną

Danie jednogarnkowe, bardzo smaczne, niestety nie sfotografowane.
Trochę próbuję przestawić rodzinę na potrawy z kaszą jaglaną. Zainspirowana przepisem zrobiłam danie jednogarnkowe. 
Danie jest bardzo szybkie bo z gotowej fasolki, ale można ugotować fasolę wcześniej i zamrozić.

KASZA JAGLANA PO MEKSYKAŃSKU Z WOŁOWINĄ
2 cebule
1 czerwona papryka
30 dkg mielonej wołowiny
2 małe ziemniaki
1/2 puszki czerwonej fasolki
1/2 puszki czarnej fasolki
1/4 puszki kukurydzy (można dać całą, ale ja nie lubię)
bulion warzywny ok. 1,5 szklanki
mały słoiczek koncentratu pomidorowego
kasza jaglana (ja ugotowałam 1/2 szklanki, ale nie dałam) całej - ilość według uznania
sól, pieprz, chilli, oregano, kurkuma
----------------

Gotuję kaszę jaglaną w ten sposób
Podsmażam bez przypraw wołowinę.
Podsmażam chwilę w garnku cebulę i paprykę. Dodaję bulion i ilość wody według uznania, jak chcemy gęste to mniej wody i na odwrót, rzadkie więcej.
Dodaję przyprawy i pokrojone w kostkę ziemniaki.
Jak będą prawie ugotowane wrzucam koncentrat pomidorowy, fasolę, kukurydzę, wołowinę i kaszę jaglaną. Zagotowuję i w razie potrzeby dosmaczam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz